Verified
6/10 Good
22 Jun 2026
Eski Mardin'de 1 gecelik konaklama yaptım. Ailemle beraber kaldım. İşletme sahibi Ömer Bey gerçekten çok nazik ve misafirperver birisi. Ekonomik ve eski Mardin manzarasına sahip bir terası var. 5 yıldızlı otel beklentisiyle hareket ederseniz hayal kırıklığı olur. Konum olarak çok avantajlı, ana caddeye çok yakın. Ama iki çok kötü durum var: Birisincisi, navigasyon hatalı yol tarifi veriyor. Navigasyona otelin adını vererek giderseniz sizi Zinciriye medresesine çıkarıyor. Dağın tepesinde kalakalırsınız. Navigasyona Sabancı Müzesi yazın, sizi en yakın noktaya o götürüyor. Orada yol üstünde ücretsiz park edebilirsiniz. Yer bulmak büyük sıkıntı. Bir de Gazi Konağı otoparkı var. 1 gece için 600 TL istediler. Gerek yok. İkinci sorun ise en büyük problemlerden biri. İşletmeye ulaşabileceğiniz telefon numarası yok. Ben tamamen tesadüf eseri ulaştım. Muhakkak gün içinde gidin. Gece giderseniz sıkıntı yaşayabilirsiniz. Bunun dışında Eski Mardin'de ekonomik ve güler yüzlü bir konaklama için tavsiye edebilirim.
Ahmet Yusuf
Ahmet Yusuf, 1-night trip















